2010年3月26日星期五

懸浮粒子

今早在家吃過早餐後出門,眼見巴士到站,距離約有 80 米,當然放過它,誰不知過了 10 秒,第二架巴士準備埋站,唔跑唔得,穿著兩吋高跟鞋一直跑呀跑呀,一上車,上氣不接下氣,看來這一小短跑令我吸入很多污染物,早餐在我胃中盪來盪去,好辛苦。 最近香港受華北沙塵暴影響,空氣污染指數「爆標」,政府呼籲健康巿民不要做劇烈運動,所以我跟友人已經決定取消星期五晚的跑步節目,以免吸入太多沙塵。 怎知道為了趕巴士,還是不能幸免!

因為空氣污染嚴重,導致懸浮粒子增多。 究竟什麼是懸浮粒子??? 讀書的時候我好像沒有讀過,就算有也可能已經全部還給老師了,哈哈!! 在環保署 website 找到答案。 總懸浮粒子包括由煙、塵、煤灰、以固體物質或液體點滴或凝結的蒸氣型態懸浮於空氣中。來源可能是天然的,例如海 (由風吹送的海鹽) 及土壤 (由風吹送的土壤粒子),或人工來源例如柴油車廢氣、建築活動或工廠。 Size 最粗的為50-100微米(人髮厚度是100微米),而更幼細的粒子更小於10微米直徑。 粒子經吸入後,較大的粒子會被上呼吸道篩濾而不能進入。較細粒子(可吸入的懸浮粒子)則可深入肺部。 OKAY, 我肯定當年老師沒有教過我!!!

這種天氣實在很煩擾,除了長期病患者、老人家、孕婦之外,最頭痛的應該是女士們。 由背心短裙夏天披肩到冬天外套長袖長 boots、還有返工出街行山運動衫,你叫我們的衣櫃鞋櫃怎麼容納春夏秋冬四季的戰衣? 下次裝修時我要的不再是一個 L 型書枱,要一個 L 型衣櫃!!! 雖然現在又不是容不下所有衣服,只是有少許勉強,哈哈,看來要再扔多十件。

不單是衣服的放置,就連我的皮膚也讓我很頭痛。 之前極度潮濕的兩個星期,除了令到洗手間的地板天花板及牆身浸水,就連我的一張臉也是慘不忍睹。 基本上除了十幾歲的時候,我已經很久沒有試過整張臉都生暗瘡,簡直人都顛。 以前就算天天 McDonald,我也沒有這個問題,不知道是現在的細菌太可怕,還是皮膚老了所以容易受感染。 經過一整星期不斷急救,又做朋友的 HandyBio 機,又敷 masks,現在好多了。 朋友之前極力推介她剛買的 HandyBio 機,一開始我都不太相信它的效用,因為朋友以極誇張的口吻說道用了之後皮膚簡直就滑到好似 BB 咁,又說怎樣有彈力,比起在外面做 facial 有更顯住的效果,抱著不妨一試的態度,用後第二天早上,暗瘡消淡了,隔了四天再用,嘩,效果確實是連肉眼也可以看得到。



朋友口中很神奇的 HandyBio 機以及潔面、去暗瘡、保濕液。 各五分鐘,只不過花十五分鐘時間,第二日靚哂!!! 不知道有沒有去皺液??? 會不會買??? 還在考慮中......





又來到星期五,想起下個星期將有一個長假期,心已經不在公司了,如常 MSN,友人 send 了這個來,為 Happy Friday 增添歡樂。

日本人眼中的香港人 友情篇
● 基本上平易近人
● 馬上講錢(呢個手袋6折ja,係咪好抵? 你條鍊買幾多錢呀?)
● 經常自棒、吹牛
● 好少AA制,通常今餐你請下餐我請。經常為左爭比錢大打出手
● 得閒無事做會打電話黎問「而家o係邊?」「做緊乜?」
● 一整天傾MSN
● 差唔多每日見面
● 第一次見面已經好FRIEND
● 不拘小節,容易結交
● 一兩日前突然約你出去食飯睇戲
● 朋友既朋友,就係朋友
● 兩個女仔會拖手仔(順帶一提,印度人會兩個男人拖手仔)
● 快熱。一變成朋友就會馬上FRIEND到爆
● 上班時間用公司電郵互相發送COUPON優惠劵
● 就算交情深,都唔可以o係溫泉或澡堂全裸相見

日本人眼中的香港人 戀愛篇
● 經常於人前做出曖昧行為。地鐵內互相接吻
● 男友似奴隸。對女友要絕對服從
● 餐廳內永遠唔會對坐。點都要拍埋一齊坐
● 男友要幫女友拎手袋,甚至入閘時要"o都"埋八達通
● 每日打幾百次電話。而且要求對方都要打幾百次電話
● 雖然充斥著西方文化,心底內其實好保守
● 擇偶條件:有冇錢?有冇樓?有冇車?
● 情人節男友要送花比女友(日本反過來女仔送朱古力比男仔)
● 深信同日本妹結婚會好幸福
● 深信同日本佬結婚會變成奴隸(以為個個日本人都係大男人主義)
● 拍拖拍到好似夫婦,難捨難離。結左婚就兩回事

日本人眼中的香港人 飲飲食食篇
● 魚骨&蝦殼就咁吐落檯
● 經常要搭檯
● 店員經常"飛"碗筷。未食完就粒聲唔出收哂D碟
● 飲茶時一定要用茶洗碗筷
● 唔理男女老友食完飯都會打嗝兼放褲頭。用牙籤撩牙
● 含住啖飯,一路咬一路講野
● 非常在意"熱氣野",食完飯要飲酸梅湯或涼茶清熱氣
● 食乜野都要SHARE
● 身為中國人竟然唔識正確揸筷子
● 眼甘甘望住隔離檯食緊既野,手指指,大聲批評:「睇落幾好食喎」、「好彩冇叫佢姐」
● 小朋友大肆叫囂,店員唔會擺出煩厭既面孔,反過來會氹小朋友玩
● 夜晚9點後既平價自助餐非常人氣
● 對"COUPON優惠券"非常執著
● 每次上菜都有人"夾送"比自己
● 店員仲惡過客人
● 飲茶食飯要"攞籌"。派籌果位公關小姐通常好惡

沒有留言:

發佈留言