2010年8月18日星期三

禮貌

今日好想講下咩叫禮貌!

上落小巴地鐵,係咪應該俾乘客落車先上車?

巴士小巴的二人座位,係咪應該坐埋邊個位?

人地 serve 你幫過你,係咪應該講唔該或者 thank you?

公眾場所,係咪應該注意下自己既言行? 唔係你屋企,粗口唔好橫飛得唔得?

有個 friend 生日,佢好鍾意 Elmo, 我今年又係送 Elmo 野俾佢,關你咩事? 你竟然當住我面講: 「年年都送 Elmo, 我今年送 D 正常野俾你。」 你究竟識唔識咩叫禮貌?

你女友生日,生日飯請埋你,無所謂 ; 我女友生日,淨係要夾錢請壽星女,都唔洗你請我,你竟然同我女友講點解要食得咁豪? 你食屎啦! 咁你不如唔好出現? 我從來無請你黎架! 我地請埋你食飯個時又唔見你話我地豪?

Sorry, 俾我火一日! (我已經睇完又睇,經過重重修飾、刪除左好多粗俗字眼先俾篇文出街!)

沒有留言:

發佈留言