2011年7月27日星期三

商業秘密

「呢張野係黑白,你睇下點樣 scan 到佢變 colour?」

我聽完之後的第一個反應係彎低身、執番趺左落地下既下巴。

假使昨天 CCTV (我老闆的新花名) 跟我說這樣的話,我呢一刻一定會媽叉到佢飛起 ; 但我不單止沒有這樣做,還陰陰嘴笑著跟各同事分享這一個笑話,因為......

昨天收到 HR 給我的加薪通知,真的是受寵若驚之餘還覺得受之有愧。 唉,為何每一次在我決心要離開的時候就用錢塞住我把口? 而我又好 cheap 地覺得除了這兒之外,我也不可能找到另外一個更好的棲身之所。

Anyways, 當我把那張黑白雙面 A 4 紙 scan 完 & 變成所謂 “colour” 之後,我竟然得到意想不到的讚美,同事們都覺得這個世上只有我先頂得佢住,無錯,因為我唔做呢份工的話,應該夠份量去應徵做精神病院院長。

究竟我用什麼辦法將「黑白」變「彩色」呢.......哈哈,商業秘密!

沒有留言:

發佈留言