2012年2月5日星期日

廁文化

嬲到爆炸……

我想連夜坐車返大陸打爆個小雜種,我都唔知呢 D 細路有無家教,你個死人大陸仔,你阿媽唔教你,我真係想幫佢教仔,俾我有機會見到你,我唔打到你飛起,我唔係香港人!

個仔隨地大小便,做人父母難辭其疚,大人又係咁,細路又係咁,我真係好想知道大陸人呢種廁文化是什麼時候興起的? 究竟是什麼原因令到他們隨時隨地大小二便?

我唔係講緊係香港商場 or 酒店 lobby 大小二便既自由行,而係講緊係我媽房門口痾尿既三歲屎忽鬼,只不過叫佢靜 D 唔好大吵大鬧嘈住老人家,竟然就唔高興要係人地房門口痾篤尿,細細個就報復心咁強,大個左仲得掂?

妖,中國所謂既五千年文化就係俾呢一代毀滅左啦!

沒有留言:

發佈留言