2011年1月5日星期三

猜猜我是誰

最近很多報導都是關於用內地手機號碼打來香港的騙案,騙徒會冒充成事主的親朋威友,第一句就請事主猜猜他是誰,礙於不好意思認不出對方的關係,很多人也因而中招,胡亂說出一個親友的名字,此時騙徒就會認作此人,再閒聊幾句便掛線。 至幾日後,騙徒會打給事主稱在內地遇上財困 / 車禍,盼事主匯款幫忙,詐騙的金額則由幾千至數萬元不等。

話說我家老爺也接到這通電話:

老豆:「喂」

對方:「喂,你呢排點呀?」

老豆:「邊個呀?」

對方:「你唔認得我呀?」

老豆:「你係邊個呀?」

對方:「你估下我係邊個?」

老豆開始不耐凡說:「點估呀? 你係邊個?」

對方:「你估下? 你點會唔知呀,你估下啦!」

老豆:「估唔到,你係邊個?」

對方:「你試下估下啦!」

老豆終於沈不住氣,大聲罵道: 「#^&(!*#*~@#&*! 咁你又知唔知我係邊個? 你又估下我係邊個?」

就這樣,對方掛線了。

沒有留言:

發佈留言