2011年11月1日星期二

火爆

結束四天南投之旅,但在寫下遊記前,我要先舒發一下我這幾天的感受,如不,我會繼續顛落去,雖然我已經好簡略將 D 白痴事情跟接我回家的弟弟訴說過,但為了不想一次又一次爆粗,我決定寫下來就算了。

對住條友仔兩日,真係人都顛,再對多佢一日,就真係要直接送我入青山。 Can’t express my feelings with the word “yiu” but “diu” !!! Well anyways, 我想講的是呢個老表,又老土、又井底、不知所謂之餘、仲要以為自己好 X 勁,頂,放過我啦!

大佬,我黎旅行架,唔係黎做 Model 架! 一張相影兩次,你再浪費多 D 時間好唔好? 你見我鼻敏感,流哂鼻水,黑哂面,你仲要同一個位置影六次,我頂你,我而家機票係唔係唔洗錢先? 你少影幾廿張,我仲可以跑多幾個景點,你用傻瓜機影都話呀,閃一閃又一張,頂,你而家仲要用你所謂幾廿萬台幣既攝影器材,我每一次聽到你要話換鏡頭,我就真係好想一頭撞埋隔離棵樹度!

知唔知我兩日裡面聽得最多係咩? 「來,好,前一點,左邊,左邊,左,右一點點,好,來了,再來一張,噢,太光了 (OR 太暗了) ,再來一次。」 我 DIU !

最頂佢唔住係咩? 你拿住咁 Q 多器材又腳架又咩春,好似好鬼 pro, 咁點解要影幾廿次呀大佬,仲要你揀親既景點我都好唔 LIKE, 我已經話唔影唔影唔影囉!!! 頂,有真花唔影,叫我同 D 假花影? 我去花園街影唔好?

最火都黎埋係咩? 就係上山睇日出,DIU,一早講好山上凍到飛起 (大約只有十度),你怕凍咪著多幾件衫囉! 唔夠 4a.m 起身,坐成粒鐘車上到最高點睇日出,頂,佢竟然話好凍,唔識影日出,個太陽都未出黎,佢就收哂所有攝影器材,係咁問我走未,我頂你個肺呀,你早講呀,我自己上黎就好啦,而家黎煩 X 住我? 佢仲要問我,你咁聰明戴冷帽手套既? DIU! 雖然太陽未出黎,但全世界都睇到我塊面黑過鑊底。 咁都未算爛呀,佢竟然同我個 friend 講,睇唔到日出係因為個度有座山遮住左,嘩,你個屎忽鬼,唔係因為我厚道,我真係即場當面就踼爆你個 cheap 精啦! 睇唔到日出? 咁山上個五、六十人係度等咩? 等運到呀? 你唔好當我細路女未見過世面唔識野,我坐飛機多過你坐捷運呀!

雖然可能要數夠十宗罪先至判到佢死罪,但上述個兩樣野我已經好想當場問斬佢。 大佬,我同你一 D 都唔熟,沿途傾下計無咁冷場我明白,我都好歡迎天南地北咁傾,但有 D 私人問題,你見人地唔想答/唔答,仲有無意思一直要追問落去呢? 成熟少少好唔好? 問到我又黑哂面,你覺得好過癮咩? 一 D 都唔識趣之餘仲要覺得自己無問題。

男女有別,我已經好避諱,點解你係都要睇住我執行李? 你個腦究竟有無問題? 我都已經行開一二邊,你係要坐係我個行李隔離做咩? 有咩春好望? 洗唔洗拎哂 D under 俾你睇? 睇睇睇,因住睇爛你對眼呀,痴媽根!

仲有呀,我黎四日咋,時間對我黎講真係好寶貴,你為左好想去個間十億古堡食下午茶,要我等 3 個鐘頭? 你有無問題呀? 好彩我都唔係大蠢材任你擺佈。 係香港要我等位等半粒鐘我都唔會等啦,一早戇居居由 10.30a.m 等到 1.30p.m? 你究竟痴邊條線? 仲要話呢次唔食,第日無咁既機會? 如果我聽你講,我真係唔止痴線,係連根都痴埋。

我都唔知係咪最近比較夜瞓,肝火盛,真係忟憎到爆炸!!! 我跟弟弟在車上說完一次後,我便問他「你話佢係咪好 Q 煩?」。

他竟然一邊笑一邊說「我都覺得你好煩。」。 頂你......

踏入家門,就俾老豆轟炸,妖! 本來我已經有 D 火,你仲淋火水,我同你一樣,都係想自己阿媽好,但你而家為左你阿媽就犧牲我阿媽,咁你話我火唔火先? 我一邊同阿媽講電話,一邊鬧爆你,你估我又好過咩? 大佬,有無可能咁樣逼迫個三個女人去犧牲自己的家庭、生活和健康,廿四小時輪班去照顧一個垂死的老人? 我頂,你唔 make sense 之餘,仲好 Q 自私!!! 妖! 唔寫啦,寫到電腦都想打爆埋!

雖然話唔寫,但係都要寫埋呢樣,老豆應該都知自己衰左,今天一早,就在廚房炒最拿手的鼓油蛋給我做早餐,但我都係有少少燶面,不要以為一份鼓油蛋就可以讓我收聲,你一日唔放阿媽落黎,我就日日唱衰你,唱到全台灣都知!

沒有留言:

發佈留言