2011年9月8日星期四

No More KFC

我發誓以後都唔再食 KFC (葡撻除外)! 如果有人見到我食,就......唔該佢斬左我對手落黎,無錯,是一對,不用跟我客氣,哈哈哈!

我本來以為自己已經戒掉了 KFC,怎知道早兩日讓我看到某份死人報紙贈送的 KFC coupons,再加上 KFC 就在我上課的途中,很誘人的一個地方,內心不斷掙扎著,吃? 不吃? 一次半次,唔洗死喎,上堂前都要填飽肚子嘛。

結果我整個晚上拉肚子 - 痾到心肝脾肺腎都出哂黎。 第二天早上,同事一見到我個衰樣就問我發生什麼事,一五一十告知,換來一句「你仲去食? 都話 KFC D 雞係無頭架啦。」

沒有留言:

發佈留言