2011年10月19日星期三

荒謬

自從旅行回來後,忙個不停,經歷了跟亞視新聞報錯江澤民死訊事件一樣靈異的阿婆死訊事件、母親被父親「扣留」在內地照顧婆婆、再遇上暴力爆玻璃櫃慘案,明明跟自己說過要平心靜氣處理任何事情的我也終於爆發了。

Customer Service Representatives 又再一次成為我發洩的對象,今次不是兩、三個人,四、五個電話那樣簡單,連續剷爆左 N 咁多個人,投訴信更分別寄給不同部門。 我發現,原來我也是一個很 typical 的香港人,好鬼鍾意投訴!

女友說其中一個 Sales 也很「強」,很不容易對付,但我們的宗旨就是: 一係唔嘈,一嘈就一定要贏。 火都黎埋既我,嘈起上黎,有我講時點會仲有佢講,再加上密集式的電話攻勢和一連串的炮轟,我終於得到我所想要的結果。

Penalty? 我都未 claim 番你時間同精神上既損失,仲同我講 penalty, 你成間公司食錯藥呀? 荒謬!

沒有留言:

發佈留言